Αντώνιος Σουέρεφ (Antonio Soueref) : «ANNUNZIATA» Marcia Trionfale (score sound) HD Μνήμη Ι.Σουέρεφ

Αντώνιος Σουέρεφ (Antonio Soueref) : «ANNUNZIATA» Marcia Trionfale .
Ακούγεται το score sound (HD) του, διαρκείας 4.40, θριαμβικού εμβατηρίου. Γράφτηκε εις την ιερή μνήμη του παππού μου, Νάνε Σουέρεφ (1895-1991), επιτρόπου του ναού της Ανουντσιάτα (1923-1943).  PARTITURA – PARTI, in URL :http://www.free-scores.com/download-s…  ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΣΕ HD. Η Ανουντσιάτα (λατινικά Annunziata, μεταφραζόμενο εις τα ελληνικά Ευαγγελίστρια) είναι η περίφημη Καθολική Εκκλησία της Λοντσιάδα, αφιερωμένη στον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου και την Αγία Λουκία (Lucia). Ως «Λοντσιάδα», η εκκλησία έμεινε γνωστή στους Κερκυραίους εκ παραφράσεως του ονόματος Λουκία .
Κτίστηκε, ως Μονή, από τον οίκο Capece, από τους αρχαιότερους του Βασιλείου της Νεαπόλεως, κατά τα τέλη του 14ου αι., εις το σημείο πού σώζεται ακόμη το καμπαναριό. Τα εγκαίνια έγιναν την 7η Ιανουαρίου 1394.
Εντός του ναού ήταν θαμμένα τα λείψανα των στρατιωτών μαρτύρων, πού φονεύθηκαν κατά τη ναυμαχία της Ναυπάκτου το 1571 μ.Χ. Κατά τη ναυμαχία αυτή, όπου έλαβε μέρος ο χριστιανικός Ευρωπαϊκός στόλος, ενωμένος κατά των Αγαρηνών, και με τη συμμετοχή κερκυραίων αγωνιστών, (Χαλικιόπουλος, Κοντόκαλης, Κοκκίνης Πέτρος Μπούας), ο Οθωμανικός στόλος νικήθηκε και διελύθη. Πολλοί Ευρωπαίοι Χριστιανοί έπεσαν στον βωμό της Ελευθερίας. Τα λείψανα ενταφιάστηκαν στον ναό της Ανουντσιάτα.
Στην Μονή, διέμεινε περί το 1571, επί ένα έτος ο Μιχαήλ Θερβάντες και συνέγραψε το «Ταξείδι στον Παρνασσό».
Στις 9 Ιανουαρίου 1894 εορτάστηκαν τα 500 χρόνια της εκκλησίας.
Από το ιστορικό αυτό μνημείο, κατά τους εμπρηστικούς βομβαρδισμούς της πόλεως Κερκύρας από τα στούκας της γερμανικής θηριωδίας, τη νύκτα της 13ης προς 14ην Σεπτεμβρίου 1943, κατεστράφη η σκεπή, όλος ο εσωτερικός του διάκοσμος και ετρώθη η στατική επάρκεια μέρους της φερούσης τοιχοποιίας του, με επακόλουθη την ερείπωσή του.
Το 1953, επί δημάρχου Κερκυραίων Σταματίου Δεσύλλα, το δημοτικό συμβούλιο έλαβε εγκληματική απόφαση, να κατεδαφίσει το Μνημείο, δίχως λόγο, πλήν των τυφλών δογματισμών, αφανίζοντας ένα από τα ιστορικότερα σημεία της πόλεως Κερκύρας. Αναφέρουμε χαρακτηριστικά τα λόγια του ορθόδοξου ιερέα Βούλγαρη, όταν είδε να το κατεδαφίζουν: «ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΗΘΕΛΕ ΠΟΤΕ Ο ΘΕΟΣ!». On the most central and commercially important of Corfu town stands a tall old campanile without a church attached to it.
The campanile was part of the ANNUNZIATA catholic church («Lontsiada» in the local corfiot dialect), which originally was a monastery, was built in 1394 by the napolean house of Capece, which was one of the oldest in Italy. The monastic complex was dedicated to the Annunciation of Virgin Mary and to Santa Lucia («Aghia Loukia» in greek) and was run by the order of Saint Augustine. The inauguration of the monastery was on the 7th of January of 1394.
The campanile, which it is left intact, bears the venetian emblem of Corfu on it and there were some corfiots sculptured scenes as well. Inside the church, the remains of the latin soldiers who were killed in the «Battle of Lepanto» («Battle of Naupaktos») in 1571 were interred.
In 1891, the 500 years of the monument were celebrated. Unfortunately, the Annunziata church was bombed by the Nazi Germans in the nightmarish 14 September of 1943. The Monument stayed there ruined until 1953 when, without a reason the local government demolished it, leaving only the campanile intact.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s